Hafiz Zulkafly

My Obsession

Isnin, Disember 26, 2016

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Semalam seharian aku buat proses pembasmian serta pembersihan ke semua entry entry lama aku. Total entry sebelum sekitar 463 something. Tapi lepas dah tapis, saring dan delete akhirnya tinggal 304 sahaja. Dalam proses men-delete tu sempat aku baca balik apa semua yang pernah aku merepek dekat blog dulu. Rasa macam tak kenal diri aku yang dulu. Hahaha.


Ok berbalik semula kepada tajuk entry. Habit aku dulu setiap kali edit blog, aku akan screenshot new look and update blog pasal new look. So here antara screenshot yang sempat aku selamatkan. Banyak lagi sebenarnya, tapi yang aku sekalikan screenshot cuma yang ini. So lets check it out :-


2013



2014






2015







2016






Haa tu dia. Dah boleh buat satu album aku rasa. Kekerapan edit blog lebih kerap berbanding update blog. Evolusi punya evolusi tapi warna blog memang tak boleh lari dari warna hitam, kelabu and putih and design macam biasa, semua membosankan. Hahaha. Ok sekian entry throwback. Kalau ada antara design design lama tu korang berkenan bagitau ye. Kot boleh aku bagi sebagai freebies ke. Hehehe.


Wasalam.

2 ulasan

  1. We got a same obsession! more to keep updating blog design than updating blog post lol, anyway i love the way you designing ur blog, it is simple but coolll, thumbs up. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. seronok buat benda yang kita suka kan.
      thanks btw adam :D

      Padam

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED