Hafiz Zulkafly

Instagram Macam Snapchat

Khamis, Ogos 04, 2016

Assalamualaikum

Pagi tadi aku terlajak tidur. Padahal aku ada last class ever untuk degree ni. Lepas ni aku takkan jumpa kelas lagi. Macam mana aku boleh tak attend last class? Well padah siapa suruh tidur lepas subuh.

Another entry update sekadar cukup syarat ^^

Lepas berjaya membersihkan diri dengan awalnya harini. Maka aku ke telefon. Naik notification yang dia suruh update app sekian sekian. Aku pon tak check satu satu sebab malas, so aku update all. Kemudian tinggalkan.  Aku rasa nak update insta aku. Capai phone buka insta and see this thing.




Apakah instagram. Adakah instagram rasa tercabar dengan snapchat sampai terpaksa tiru snapchat?


Tapi aku fikir macam ada baik juga insta buat macam ni. Sebab haritu aku rasa macam nak delete snapchat aku. Alah, biasa lah. Masa mula mula memang setiap saat nak update snapchat. Lama lama nak buka snapchat pon takde hati. So bila insta buat macam ni, boleh lah aku delete app snapchat. Aku dah mula kedekut space. HAHAHA. Walaupun storage masih kosong banyak sangat sangat. Actually bukan kedekut storage, aku fikir pasal performance battery.


Perasan tak, atau benda ni jadi dekat aku sorang je. Cbox aku takkan appear kalau buka link dengan https://. Tapi kalau http:// elok je dia muncul situ. Anyone face the same problem like me? Ada cara nak atasi benda ni tak? Kalau ada mohon share, Kbai


Sekian.

Tiada ulasan

Catat Ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED