Hafiz Zulkafly

Holla

Khamis, Jun 11, 2015

Assalamualaikum.

1. Tukar design - Disebabkan sangat lama dah aku tak update blog and all of sudden aku terasa macam nak update blog , macam biasa , untuk kasi mood tu datang , aku kena edit semula blog aku . And macam biasa juga , bila aku cakap aku nak edit maka-nya entah apa apa lah yang aku edit . To be very honest , aku sakit mata (read as jealous) bila buka blog Wana. HAHAHA. Tak tahu apa masalah , tapi pada aku design blog dia yang sekarang is perfect. Sangat kena dengan citarasa simple and sedap mata memandang. Lepas stalk blog dia maka baru datang lah idea idea nak edit blog. SO current design is inspired by Her blog okay. Coding 100% by diri sendiri walaupun dah sedikit nyanyuk pasal coding ni.




2. Affiliates - I think that im going to make the new affies page. Sebab yang sedia ada ni banyaknya mereka yang dah tukar link blog mereka without inform first. and ada sesetengahnya private blog dari dulu hingga sekarang. Taktau apa statusnya. So later, akan buat affies baru. Do tell me kalau kalau korang still aktif and tak buang den dari affies page korang. Okay?


3. Ask.fm - Haritu ada sediakan link untuk tutorial request. Rasa macam jadikan twitter sebagai media perantaraan macam tak berapa sesuai sebab kerap kali tukar username and akaun protected. So decide untuk buka semua akaun Ask.fm lama. Anything nak tanya pasal blog or else, boleh shout dekat ask.fm. Especially for those yang nak tanya pasal blog. Den tak berapa prefer sangat melalui cbox.


4. Nuffnang - Mohon sangat sangat. Kepada nuffnangers luar sana. Kalau singgah mai blog den, Jangan spam klik iklan nuffnang bertubi tubi. Cukup lah sekali dua klik dalam satu hari. Jawapan kepada masalah haritu dah terjawab. So here is the full explanation by nuffnang :-




5. Tamat - Sekian entry kali ni. Inshaallah ada masa nak update percutian 6H5M di Perlis and Langkawi. Itu pon kalau kerajinan ini menggunung. So bye.


1 ulasan

  1. nak edit blog jugak ar camni! *entri ni dah lama kan, aku baru baca skrg. okbai

    BalasPadam

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED